SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování

Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !

Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování

#1 Včera 19:20:45

HackitT
Člen

Pár otázek na zkušené

Chtěl jsem se zeptat odborníků od fochu na pár otázek , předem se omlouvám pokud se tu něco z mých dotazů řešilo.

Otázka 1
Neznáte někdo dobrou svářečskou školu na Vysočině na CO2 (ocel, nerez, hliník), drážkování, autogen ? potřebuji dělat konstrukce (montované haly), zábradlí a nerez pro energetiku a nevím co vše si budu potřebovat udělat za zkoušky. Měsíc googluju a nemůžu nic najít kde by byly všechny metody (dvě školy mě napsaly že s nerezí bude problém)

Otázka 2
Z dědictví mě zůstala svářečská dílna (firma padla a chlapy si založily svoji firmu) tudíž tu mám nějaké stroje a otázka zní jestli tyto stroje ještě za něco stojí nebo jsou to krámy většina bude starších jsou to stroje : 2x Fronius TPS 5000, 2x Fronius TPS 4000, 1x Fronius TransSteel 5000 Pulse, 2x Fronius TransSteel 4000 Pulse, 2x Fronius TransTig, MigaTronic 400S (tato má display a myslím si že je nejnovější) všechny až na TransTig mají podavač a jsou vodou chlazené , Migatronic plasma 100A, 2X drážkovačka Kemppi 500A. Vím že firma Fronius je legendární ale nevím s tím stářím a doba jde dopředu atd..

Otázka 3
Můj plán je si udělat veškeré zkoušky (co se co2 týče) co bude potřeba pokud to můj věk dovolí (40) a začít podnikat (když už je plně vybavená dílna) .. Otázka je jestli tyto stroje lze ještě využít nebo prodat a koupit radši něco nového .. A jestli je reálné v mém věku začít dělat svářeče .. jsem bývalý potrubář pro energetiku (Dukovany, Ledvice) výkresy, teorii , normy znám, svařovat co2 tak nějak umím ale nikdy jsem nebyl na RTG  ...

Za veškeré podměty či rady vám předem děkuji..

Editoval HackitT (Včera 19:21:36)

#2 Včera 20:35:29

jirkati
Moderator
Místo: Liberec

Re: Pár otázek na zkušené