SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 25-07-2017 17:33:03

Vitus
Člen
Místo: Zlín
Registrovaný: 16-12-2016
Příspěvky: 18

Rozložení svarů

Zdravím, mám takovou teoretickou otázku. Představte si, že máte k jeklu přivařit plocháč (svislá část na výkrese) a rozhodnete se pro přerušovaný svar. Zvolíte dvojstranný přerušovaný svar nebo střídavě přerušovaný? Má jeden oproti druhému nějaké výhody z hlediska pevnosti nebo deformace? Můj nadřízený mi na tuto otázku nebyl schopný odpovědět, a tak jsme to vyřešili kompromisem (viz obrázek). Výkresem se řídit nemůžu, jelikož nám teď dorazily výkresy ve stylu "tady máš velikost svaru, ale kam ho dáš je jen na tobě."
Díky

http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/7599_img_20170725_134810.jpg http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/7599_img_20170725_134651.jpg

Editoval Vitus (25-07-2017 17:33:20)

Offline

 

#2 25-07-2017 20:18:56

Rellik
Člen
Registrovaný: 20-09-2011
Příspěvky: 1317

Re: Rozložení svarů

Já bych ho dával na střídačku s tím, že konce budou zavařené oboustranně. Záleží k čemu to tam má sloužit. Jinak sváry dělat postupně. Třeba každý 3-4 a pak doplňovat. Omezí se tím tepelné deformace... Nicméně i tak se to stejně prohne... Pak tedy srovnat pomocí autogenu a hotovo... wink



EDIT: jinak doufám, že se ti už od nás někdo ozval... 3x jsem tu připomínal...

Editoval Rellik (25-07-2017 20:19:49)


Alfa In Pegas 200T pulse + Parweld PRO17 Air Cooled Pro-Grip Tig , Argon - 2 x hasičák (5 + 6kg), 1x flaška od CO2 13.4kg + od kyslíku 20kg, Speedglas 9100X Pegas 200 MIG Man PFC + 6Kg hasičák CO2 (mix)
Není nic co by nebylo možné, stačí jen najít tu správnou cestu.
http://dv-foto.cz

Offline

 

#3 26-07-2017 16:31:41

Vitus
Člen
Místo: Zlín
Registrovaný: 16-12-2016
Příspěvky: 18

Re: Rozložení svarů

Tak nějak jsem to nakonec udělal, konce jsem zavařil dokola, jakoby do U, a pak jsem svařoval na přeskáčku. A kupodivu se to ani moc nepohlo (ten jekl má stěnu tlustou 8 mm), přestože jsem tam pustil 200A. Ptal jsem se konstruktéra a prý je to stojan na zvedák nějakých plechů.

jinak zrovna jsem ti poslal e-mail ohledně práce

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005  -  2017


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS