SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#1 10-06-2021 19:42:14

coviha
Zablokovaný
Registrovaný: 09-05-2008
Příspěvky: 44

nastaveni geni tig 200ac\dc

zdravim poradil by někdo jak nastavit svařečku na vařeni 1,5 hlinik

Offline

 

#2 13-06-2021 18:28:19

Famater
Člen
Místo: Hradec Králové
Registrovaný: 24-01-2012
Příspěvky: 3810

Re: nastaveni geni tig 200ac\dc

Tady těžko radit, když není jasné co se bude svářet, bude používána dálková regulace (pedá, potensiometr, bilevel) a kolik toho máš nasvářeno na silnějším.  Pokud s tím začínáš, tak bych doporučil vykašlat se na 1,5mm a začít cvičit na tloušťce 3mm. Pak postupným přechodem na tenčí materiál ti přijde nastavení samo.


TP1500, KITin 170LA, JLT250 ACDC,vodní chlazení vl. výroby, hořák SR18, Binzel SR26 s pot., Plasma CUT55, autogen PB-kyslík
Křemíková 3fáz 200A vl. konstrukce

Offline

 

#3 13-06-2021 20:05:16

coviha
Zablokovaný
Registrovaný: 09-05-2008
Příspěvky: 44

Re: nastaveni geni tig 200ac\dc

pravě na hlinku se učim zatim jsem vařiljen co a autogenem

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče