SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 10-12-2012 20:02:39

termit256
Člen
Registrovaný: 10-12-2012
Příspěvky: 2

Cim privarit 1mm drat na 0,5mm plech?

Bude to oboji nerezi komercni kvality :-)
Znamy ma nevyuzitou tuto svarecku http://www.schinkmann.cz/tecna-4640-16- … ovka-tecna
prodal by ji za prijatelnou cenu, otazka zni: bude na vareni tohoto vhodna, prip. jakou jinou by jste doporucili?
Bude to umisteno v automatu, ale predelani na pneumatiku snad nebude neprekonatelny problem.
Pozadovana rychlost svarovani bude min. 60 bodu/min.

Offline

 

#2 10-12-2012 20:47:24

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3157

Re: Cim privarit 1mm drat na 0,5mm plech?

Moje dlouhodobá zkušenost v oblasti automatizovaného svařování (bodování) mi říká, že takhle se to dělat nedá. S uvedenou bodovkou mám zkušenosti a troufám si tvrdit, že pro uvažované použití nebude vhodná. Zvláště pro navrhovanou automatizovanou kadenci 1 ks/sec. Taková výroba vyžaduje precizní podávání přesných dílů a kontrolovaný svařovací cyklus. Pracuje se s minimálním zdvihem elektrod. Nerezové materiály se v takovém případě bodují na více pulzů se středním přítlakem. Vhodnější je použít pro nerezové materiály středofrekvenční zdroj.
Pro ruční svařování v dokonalém přípravku by svařovací zdroj TECNA dokonale vyhověl. Ovšem zakládání do přípravku může být limitujícím faktorem celé výroby.
Elektrody (čepičky) potřebného tvaru doporučuji z materiálu CuCrZr, který má oproti jiným variantám několikanásobně vyšší životnost. Samozřejmostí musí být kvalitní chladící systém transformátoru, ramen a elektrod.

Offline

 

#3 10-12-2012 21:47:53

termit256
Člen
Registrovaný: 10-12-2012
Příspěvky: 2

Re: Cim privarit 1mm drat na 0,5mm plech?

Zakladani bude automaticke, jak drat tak i plech budou v rolich a budou ke svarovani automaticky podavany s odchylkou max. 0,5mm v jakemkoliv smeru, v pripade nutnosti i mensi. Nasledne budou ruzne tvarovany, odstrizeny apod. Zdvih jde nastavit od 8mm, taky se mi to zda zbytecne moc, ale zase jsem neprisel na neco cemu by to melo vadit.
Z jakeho duvodu je vhodne pulzni svarovani? S bodovkami nemam prilis zkusenosti (temer zadne), pokud jsem spravne pochopil ovladaci panel k teto svarecce, je schopna varit se 2 pulzy snad definovatelne delky na jeden bod. To by nestacilo?
Proc by tento stroj byl vhodny pro rucni svarovani a pro automaticke ne?
Chlazeni bych se neobaval, vody zdarma dost a nejaky vymenik vyrobit nebude problem.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2017


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS