SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 12-03-2012 20:01:32

cvincmrt
Člen
Registrovaný: 12-03-2012
Příspěvky: 1

Prosba o radu odporové zváranie

Dobrý večer ja nie som žiadny odborník, ale mam taký vačší problém. V práci používam odporové zváranie na zváranie drôtu(priemer 1,21mm) z CuCrZr a pásika z NiFeNi. Zatial však nemám moc dobré výsledky z dôvodu toho:
1. po zvarení pásik z NiFeNi slabo drží, alebo za take 2hod sám odpadne
2. po zvarení zvar drží, ale pri tom zvarení sa nalepí zváracia elektróda na NiFeNi pásik a je treba pásik od elektródy odtrhnúť čo je pre mňa nepriateľné

používame elektródy z berília


Používal som aj wolfrámové alebo CuCrZr ale tie sa vôbec na to nehodili



bude vďačný za každú radu ďakujem

Offline

 

#2 12-03-2012 20:50:49

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3157

Re: Prosba o radu odporové zváranie

V tomto případě jsou tři možnosti:
1, snížit svařovací proud a prodloužit svařovací čas
2, zvýšit výrazně svařovací proud, ale na straně oceli použít elektrodu z materiálu CuCrZr
3, přejít na kondenzátorové svařování pulzem
Která z těchto možností bude plně vyhovující závisí na konkrétním provedení spoje.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2017


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS