SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#51 25-11-2020 22:01:43

Joe66
Člen
Místo: Vranov nad Toplou-Presov
Registrovaný: 20-04-2010
Příspěvky: 1235
Web

Re: farbenie lakovanie a OOP

Alkyton na diskoch musi vydrzat lebo ja som nim natieral vo viacerych vrstvach s 2 zakladnymi natermi  na par terennych autach bezpecnostne narazniky ked lakirnici nemali cas a v pohode vonku na slnku a mraze + v lese ,ze caste skrabance a drzi !  Ale po 10rokoch leskly vybledne-zmatnie


Kutil s.r.o.

Offline

 

#52 25-11-2020 23:03:00

pavol.sk
Člen
Místo: Prievidza
Registrovaný: 21-04-2010
Příspěvky: 2924

Re: farbenie lakovanie a OOP

natieral som s nim uz vsetko mozne ale na aute by som sa bal co s tym uroby sol ale tak podla toho co pises s tym nebude problem

Offline

 

#53 26-11-2020 00:12:02

Joe66
Člen
Místo: Vranov nad Toplou-Presov
Registrovaný: 20-04-2010
Příspěvky: 1235
Web

Re: farbenie lakovanie a OOP

Ked vydrzal na terenaku 10rokov co kazdy den sa s nim jazdilo do roboty po beznej ceste + aj v hore po blate .... Tak je to vacsi extrem ako na beznom aute


Kutil s.r.o.

Offline

 

#54 26-11-2020 04:46:00

Radim
Člen
Místo: Severní Morava
Registrovaný: 17-12-2008
Příspěvky: 3117

Re: farbenie lakovanie a OOP

Různě odolné  barvy je na přelakovaném  disku  spíš vzhledový  problém. Rozhodující  na životnosti  disku má  podle mne koroze ve štěrbinách  a spojích a ta,  jak  se to  už  první  zimu  zasolilo  na silnicích, tak  v těch  štěrbinách  hlodá . Jedině že by se jezdilo  výhradně za suchého  počasí,  jenže kdo dnes takhle jezdí. Rozdíl  mezi  Alkytonem  a více odolnou  barvou  bude jenom  ten,  že tam  bude o  trošku  otlučených  míst  víc,  jinak nic. A ten  vybledlý  odstín. Rozdíl  by byl  na tereňáku  v poušti na něčem  jako  ralye Paříž  Dakar,  kde by ten  Alkyton  po  nějakém  dni  z  disku  asi  zmizel, zatímco prášek  by byl  potlučený,  ale byl  by.  Ale v českém  blátě s občasným  kamenem není problém. Maximálně jednou  za čas disky očistit a potlučená  místa opravit štětečkem. A používat  systém  náhradních  kol, takže když  bude při  výměně pneumatik vnitřek pod gumou špatný,  tak  nenahazovat  nové,  ale vzít je holé  domů,  opravit a teprve potom dát nahodit nové gumy. Víc se při  rozumném  úsilí  a nákladech  podle mne dělat  nedá.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS