SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 13-07-2020 07:29:42

Tomáš Č. 97
Člen
Registrovaný: 13-07-2020
Příspěvky: 1

Bodové svařování mědi s mosazí

Dobrý den,
Mám dotaz ohledně bodového svařování mosazi s mědí. Mosaz má v místě styku tloušťku 14 mm, měď 4 mm.
Je to proveditelné? Má někdo podobné zkušenosti?
Děkuji za odpovědi.

Offline

 

#2 13-07-2020 13:15:02

ZDENÁL
Člen
Registrovaný: 03-01-2009
Příspěvky: 1020

Re: Bodové svařování mědi s mosazí

JE TO NEPROVEDITELNÉ ODPOROVÝM SVAŘOVÁNÍM.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2020


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS