SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#26 20-08-2019 21:37:11

autocross
Člen
Místo: Bystřice
Registrovaný: 08-12-2015
Příspěvky: 141

Re: moje skromná aparatůra

Kopie Lotus s motorem Favorit, ne?


Sharks 250-Y10 MIG/MMA IGBT - čínská šmajda, ale fungovala dobře, WF Bi-Pulse 201 a Parkside PPS 40

Offline

 

#27 21-08-2019 16:43:06

nellospeed
Člen
Registrovaný: 28-09-2009
Příspěvky: 281

Re: moje skromná aparatůra

to je metalex, formule škoda se tomu myslím říkalo, motor favorit, motor kterej dobyl třetí tisíciletí.

Offline

 

#28 21-08-2019 20:25:05

Rellik
Člen
Registrovaný: 20-09-2011
Příspěvky: 2103

Re: moje skromná aparatůra

Motor z Favorita byl pěkně naprd... Silnější byl ze škody 120GLS...


JET TIG II + Parker SGT 18, Speedglas 9100X, KOWAX 730ARC, PARTNER TIG 200 DC PULSE, Spartus MASTERMIG 200 + LORCH ML2400
Není nic co by nebylo možné, stačí jen najít tu správnou cestu.
http://dv-foto.cz https://rellik.rajce.idnes.cz/

Offline

 

#29 21-08-2019 21:39:24

varok
Člen
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 4808

Re: moje skromná aparatůra

Jste si tím jistý? Nejsilnější motory z favorita měly 50kW, což žádná škodovka řady 742 neměla.


Omicron GAMA 1900L HF; Powermat PM-IMG 220t.
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#30 11-09-2019 19:39:59

nellospeed
Člen
Registrovaný: 28-09-2009
Příspěvky: 281

Re: moje skromná aparatůra

Offline

 

#31 12-09-2019 12:48:36

autocross
Člen
Místo: Bystřice
Registrovaný: 08-12-2015
Příspěvky: 141

Re: moje skromná aparatůra

HONDA?


Sharks 250-Y10 MIG/MMA IGBT - čínská šmajda, ale fungovala dobře, WF Bi-Pulse 201 a Parkside PPS 40

Offline

 

#32 12-09-2019 19:03:29

nellospeed
Člen
Registrovaný: 28-09-2009
Příspěvky: 281

Re: moje skromná aparatůra

ano, je to ten koncepčně dvoulitr honda K20, píšu koncepčně protože jinak je jednotka osazená celkově jinak, suchá vana, jiný písty, hlava, vačky sání atd. Daří se nám z toho motoru dostávat výkony v rozmezí 320-350k při 9000ot. záleží na osazení a tím pádem rozložení výkonu a krouťáku, tohle byl zase trochu jiný výfuk takže ještě uvidíme kam se posunem. Na fotce je formule na vrchy takže je použito ideálního uspůsobený výfukové soustavy to jest, svody (délky, průměry, spojení) a pouze výfuková trubka (průměr, délka), takhle je to nejlepší...

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS