SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 19-06-2017 20:20:34

Kobaltsky
Člen
Registrovaný: 04-06-2017
Příspěvky: 4

Brusenie zvaru na hliniku

Zdravim vas, zvaral som frajerke prasknuty uchyt podsedlovky na motorke , vyvaril som ho a nakoniec som to zabrusil.
Teraz mi kazdy hovori ze to nevydrzi , praskne to znova atd, nakolko som ten zvar zbrusil.
Dnes sme na tom presli dvaja ( cca120kg dokopy big_smile) cca 80km a nic neprasklo smile
Tak kde je pravda ?
Ram je AlMg s obsahom horcika pod 6%, predohrev materialu na 300°C a pridavny material AlMg5.

Offline

 

#2 20-06-2017 08:18:05

Tazz
Člen
Místo: Praha-Východ
Registrovaný: 05-08-2011
Příspěvky: 150

Re: Brusenie zvaru na hliniku

Takto ti nikdo fundovaně neodpoví. Dej sem alespoň fotky sváru. Není jasné kde ten svár je, jak je velký a kolik jsi ho ubrousil.
To že to neprasklo o jednom pokusu ještě nic neznamená. Dlouhodobé dynamické namáhání je větší problém.


Kühtreiber TIG 315 AC/DC P, vodník K315W, Gama 1550

Offline

 

#3 20-06-2017 10:54:59

6six6
Člen
Registrovaný: 11-02-2017
Příspěvky: 10

Re: Brusenie zvaru na hliniku

Zeptám se jen krátce , ta původní prasklina byla unavová nebo po havárii?
Pokud to byla prasklina z únavy, jste nezodpovědný blázen, a ještě uchyt podsedlovky k tomu.
Kurva , tyhle příspěvky tu už někdo zakažte. Je naprosto nepřípustné provádět jakékoliv opravy nosných částí rámu motocyklu.
Kecy a rádoby rady, které tady proběhnou, tyhle ,,opraváře,, jen ponoukají k takovým experimentům.

Offline

 

#4 06-11-2017 10:30:21

pafik1605
Člen
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 196

Re: Brusenie zvaru na hliniku

Založený téma, budu pokračovat.
Když svařím dva plechy jen slitím materiálu, tak to praskne, to vím. A praskne to taky, když mírně srazím hrany, svařím z obou stran s přidáním materiálu a po vychladnutí to obrousím do roviny? Plech je 3 mm tlustý.

Offline

 

#5 06-11-2017 15:14:30

m.evil
Člen
Registrovaný: 22-10-2007
Příspěvky: 1674
Web

Re: Brusenie zvaru na hliniku

Záleží dosť na tom  z akého materiálu ten plech je a čo do toho pridáš .
Osobne som sa už stretol s prípadom , že to prasklo samo počas chladnutia.
Bolo to predtým zavarené bez pridania prídavného materiálu.
Po opätovnom prevarení ale už s pridaním prídavného materiálu sa praskliny neobjavili .

Editoval m.evil (06-11-2017 15:14:45)


BERLAN BWIG 180 , Plazma DEDRA DESPi40, TMB-125, POWERMAT S-MAT 160

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2017


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS