SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


Oznámení

Upozornění! Forum je dočasně pouze pro čtení. Nelze přidávat nové příspěvky!

#1 13-11-2008 20:10:52

soban
Člen
Místo: Olomouc
Registrovaný: 09-11-2008
Příspěvky: 76

MMA a opravy tenkých plechů.

Jsem začátečník takže moc skutečností nemám (kdysi dávno s transformátorovými svářečkami na stavbách).

Jsem si koupil invertor tu ze serveru (gamma 145 stavebnici) pro opravy plotu a dalších různých věcí kolem rodinného baráku.

A mám pár dotazů zda by tím šly opravit plechy na autě (prostě musím vyměněné plechy zase přivařit ke karoserii) i když vím že to určitě není to pravé a taky nám teče plechové topení tak zavařit díru zase v tenkém plechu.

Prostě jak nejlíp postupovat u tenkých plechů - a co vyloženě nedělat - abych nenadělal více škody.

ps. Elektrody 1,6mm jsem si koupil a budu je muset vyskoušet na nějakém tenkém plechu.

ps2. Taky potřebuji poradit zda se může svařovat u plynového potrubí ve sklepě - prostě jaké provést bezpečnostní opatření, aby k ničemu nemohlo dojít, jak daleko od potrubí musím být atd.... (plynového potrubí se nedotknu)

Offline

 

#2 14-11-2008 06:44:51

m.evil
Člen
Registrovaný: 22-10-2007
Příspěvky: 2125

Re: MMA a opravy tenkých plechů.

Z 1,6 mm elektrodou urobiš do toho plechu dieru.

Offline

 

#3 14-11-2008 07:29:01

arno
Člen
Registrovaný: 02-08-2007
Příspěvky: 778

Re: MMA a opravy tenkých plechů.

nevim, ale vaščina menších invertorov má integrovaný hotstart ktorý sa nedá odstaviť a preto pri štarte to veľmi lahko vypáli ten plech, hoci si nastavýš 40A ale na dobu cca 200-300ms sa ti pri chytení oblúku zvýši tento prúd aj o 50%. Ale keby to ani nemalo ten hotstart, tak si nerob veľké plány na zváranie karosérie a ani na to topenie:(