SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 25-01-2017 15:03:36

svoboda
Člen
Registrovaný: 20-04-2015
Příspěvky: 2

bodování mosazných plechů

Zdravím všechny přítomné,
a prosím o radu. Zná někdo způsob, jak by se daly bodovat mosazné plechy ?
Někde jsem to již viděl, nejspíš v nějakých bateriích, ale nemohu se dopátrat způsobu, jak to provést.
Předem děkuji za radu,
Jarda

Offline

 

#2 25-01-2017 17:06:31

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3157

Re: bodování mosazných plechů

Málo informací. O jaké tloušťky plechů by se mělo jednat? Jsou nějaké požadavky na pevnost spoje?
https://www.svarbazar.cz/phprs/view.php … 2008033102
Na bodování pásků na baterie existují speciální zařízení se dvěma hroty vedle sebe, aby nebylo elektricky namáhané svařované místo.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2017


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS