SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 16-03-2013 18:42:20

pech.
Člen
Registrovaný: 16-03-2013
Příspěvky: 95

unimig 400(s) prosím o radu - popis ovládacích prvků, zprovoznění

Dostal se mi do ruky Unimig 400(s) r.v.1989

obdržel jsem ho jako nefunkční (od doby koupě v 90. letech prý nikdy pořádně nešel).

něco jsem prohledal a něco jsem se snažil pochopit.

takže než to zkusím připojit do sítě, sladím sled fází - snad se nepletu, předpokládám že na pravotočivý.

Nemám kabel mezi stroj a podavač - pomocný panel podavače bych chtěl zrušit (nepo pokud bez nej sv. není schopna jet) přemístit na stroj, rameno je nevyhovující

pak zkusím jestli reguluje napětí, což myslím že nebude, jináč by to asi šlo..

jsem CNC mechanik, mám jisté znalosti z oboru elektrotechniky, Röwac se mne taky něco natrápil ale jede :-). Chtěl bych to rozchodit pro tátu na domu.

teď ale k problému, svářečka má zcela oloupanou barvu z čelního panelu, takže nevím na co který ovladač je..

co jsem zde pohledal, jsem něco pochopil, ale ne zcela.
Na malém panelu:
levé dva trimry a malý přepínač vpravo dole.

Na panelu stroje:

velký trimr je asi na napětí

malý vlevo nahoře vypadá jako čas bodů,

ten druhý zleva je snad dohoření oblouku?

ty dva vpravo předfuk a dofuk?

levé tlečítko vypadá jako přepínač mezi kontinuálním a bodovým svařováním
ale netuším na co jsou ty další dvě...

ještě jsem si vzpoměl na přepínač pod panelem, kabely vedou k odbočkám trafa, přepokládám, že to bude přepínač základního rozsahu?

děkuji za radu a prosím do mailu schémátko svářečky, zde jsem sice něco našel, ale je to prakticky nečitelné,

Předem děkuji

Editoval pech. (16-03-2013 18:53:35)


Einhell Sga170, Js90, Röwac kgl180  - ex-Unimig 400s mad

Offline

 

#2 16-03-2013 20:51:41

pech.
Člen
Registrovaný: 16-03-2013
Příspěvky: 95