SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 27-03-2007 09:14:37

petr611
Člen
Registrovaný: 27-03-2007
Příspěvky: 10

Samostmívací kukla,vaše zkušenosti a doporučení

Dobrý den,chtěl bych požádat o radu s výběrem samostmívací kukly. Budu svařovat MMA a TIG,bude se jednat o sváření oceli.Celodenní použití,ne hobby. Jde mi především o ochranu zraku. Na ceně nezáleží.Samozřejmě uvítám nejlepší poměr kvalita cena. Jestli se na tomto diskusním fóru nesmí uvádět konkrétní značka,prosím alespoň o specifikaci nejdůležitějších kritérií pro výběr. Jsem začátečník a z protichůdných informací,které jsem získal na různých prodejnách,opravdu nejsem moudrej. Z článku o rychlých samostm. kuklách jsem pochopil,že pro ochranu očí je důležitá rychlost ztemnění ,mnoho prodejců tuto rychlost neznalo a lovili ji po katalozích,ani tam však nebyla uvedena a jednalo se o kukly přes 12.000,-Kč. V renomovaném svařovacím centru v Liberci mi řekli,že kukla je" opravdu rychlá až 1/1000 sec ".  Jinde mi zase tvrdili,že ani pomalejší kukla nevadí,stejně to okem nepostřehnu. Vše to byla profi svařovací centra.
Prosím o radu. Předem děkuji. S pozdravem

Petr

Offline

 

#2 30-03-2007 10:31:10

petr611
Člen
Registrovaný: 27-03-2007
Příspěvky: 10

Re: Samostmívací kukla,vaše zkušenosti a doporučení

Koukám,že samostmívací kukla není zrovna zajímavé téma k velké debatě. nicméně jestli je tady někdo,kdo ji používá,rád bych se zeptal jestli je Speedglass 9002X dobrá volba. Ještě uvažuju o americké Jackson Turbo. nějaká zkušenost s těmito kuklami by nebyla? předem děkuji za případnou odpověď.

Offline

 

#3 30-03-2007 10:48:53

Dejv
Člen
Registrovaný: 31-01-2007
Příspěvky: 10

Re: Samostmívací kukla,vaše zkušenosti a doporučení

Speedglas 9002x je dobrá volba. Ještě záleží, jakým proudem se bude svařovat.